Chat Group

Submitted: Wednesday, Aug 04, 2004 at 21:47
ThreadID: 15309 Views:1521 Replies:4 FollowUps:3
This Thread has been Archived
Hi Explorozites

We have a Yahoo site called Recreation4wd and where of the users of Exploroz get together and chat. Don't come to this site expecting information or advice or any useful information. We just crap on really and are having fun.

Cheers

Andrew
Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: Member - Ruth D (QLD) - Thursday, Aug 05, 2004 at 08:40

Thursday, Aug 05, 2004 at 08:40
Bet you got a lot of friends, na na ne na na.!
AnswerID: 71368

Reply By: Muddy 'doe (SA) - Thursday, Aug 05, 2004 at 09:04

Thursday, Aug 05, 2004 at 09:04
I can personally vouch for the C R A P that goes on at the chat group.
It is a lot of fun and saves getting whipped on EO for posting "dribble"!

Still surf EO though for the info. It is the only place to go if you have a serious question.

Now I am just trying to get the damn voice chat to work. Then we can actually talk to each other over the internet and I don't have to type so fast!

Best of both worlds (now I never get away from the damn 'puter)

Cheers
Muddy 'doe
AnswerID: 71371

Reply By: Baz (NSW) - Thursday, Aug 05, 2004 at 09:48

Thursday, Aug 05, 2004 at 09:48
I just can't type fast enough to keep up, found a mic from the other puter, gunna get it working if i can.
AnswerID: 71373

Follow Up By: Member - Bernie. (Vic) - Thursday, Aug 05, 2004 at 10:06

Thursday, Aug 05, 2004 at 10:06
Mic is the go Baz, just don't ask Muddy how to get it to work LOL
0
FollowupID: 331556

Reply By: Truckster (Vic) - Thursday, Aug 05, 2004 at 21:44

Thursday, Aug 05, 2004 at 21:44
Then theres also the one Eric Started the other day.. so that makes it 9 forums that i would be on out of the 2802398402840823049820498204983 of them out there...

Way too many since 99% of people are on everyone of them...

Need less of them but better quality ones.
AnswerID: 71437

Follow Up By: Mad Dog (Victoria) - Thursday, Aug 05, 2004 at 21:52

Thursday, Aug 05, 2004 at 21:52
Bruce, The problem is none of the those forums accept crap. The one Andrew has kicked off is to get the crap off this site. There you can chat or post about anything. Don't worry, if you don't want to chat then don't join...not complusory.
0
FollowupID: 331633

Follow Up By: Truckster (Vic) - Thursday, Aug 05, 2004 at 22:19

Thursday, Aug 05, 2004 at 22:19
Check Outerlimits, and the chit chat forum.. they talk nothing but chit!

I just think that EVERYONE... not just here, needs to work together...

Just have say 4 forums.

1 for comp people
1 for wannabees
1 for tourers
and 1 for families maybe something like that..

Then we could all work together and at least appear to be a stonger voice. Instead of 40000 forums...

You yourself know what its like when ya get home from work, rooted, and wanna check ya mail quickly before bed, 20 forums, and 2000 emails.

If your only using the chat thing on Yahoo, it crashes regularly.

Patrol4wd forum has a regular chat session every toosday, but people kept pullin the pin and not coming back, as when they got booted out, they had issues gettin back in. Started off brilliant with good numbers, and even guest speakers from ARB talking about suspension and other things.

Potential is there for something massively great for everyone... it just needs direction.
0
FollowupID: 331635

Sponsored Links

Popular Products (13)