LOL

Submitted: Monday, May 02, 2005 at 17:58
ThreadID: 22576 Views:1479 Replies:6 FollowUps:7
This Thread has been Archived
I often see LOL written in posts. What does it mean?
Swoosh
Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: D-Jack - Monday, May 02, 2005 at 18:00

Monday, May 02, 2005 at 18:00
Swoosh

It means 'Leave it or Lose it' - common used when the writer is trying to get a clear message across to the recipient.

Oh, actually I don't really know but I think it means Lots of Love. There was a post quite a while back where many of the common abbreviations were explained. Search and ye may find.

D-Jack
AnswerID: 109258

Follow Up By: Jack fan - Monday, May 02, 2005 at 18:01

Monday, May 02, 2005 at 18:01
or laugh out loud
or thats what my son says
0
FollowupID: 365935

Follow Up By: D-Jack - Monday, May 02, 2005 at 20:01

Monday, May 02, 2005 at 20:01
Thanks Jack fan,

I thought it was a bit strange that grown men were sending their love to each other. That explains a lot.

D-Jack
0
FollowupID: 365948

Reply By: charlies - Monday, May 02, 2005 at 18:11

Monday, May 02, 2005 at 18:11
Hi Guys,
check the abbreviations at the bottom of the page
Cheers
AnswerID: 109261

Follow Up By: Spade Newsom - Friday, May 06, 2005 at 00:28

Friday, May 06, 2005 at 00:28
Being one of the 250+++ who nothing about abbreviations, I checked below.

There is an abbreviation for OK!!!!! OK is not short enough it can be abbrevaited to just "k". Now I've seen it all.
0
FollowupID: 366530

Follow Up By: Spade Newsom - Friday, May 06, 2005 at 00:29

Friday, May 06, 2005 at 00:29
Being one of the 250+++ who nothing about abbreviations, I checked below.

There is an abbreviation for OK!!!!! OK is not short enough it can be abbrevaited to just k. Now I've seen it all.
0
FollowupID: 366531

Follow Up By: Spade Newsom - Friday, May 06, 2005 at 00:29

Friday, May 06, 2005 at 00:29
Being one of the 250+++ who nothing about abbreviations, I checked below.

There is an abbreviation for OK. OK is not short enough it can be abbrevaited to just k. Now I've seen it all.
0
FollowupID: 366532

Reply By: Member - iMusty (VIC) - Monday, May 02, 2005 at 18:13

Monday, May 02, 2005 at 18:13
Lol Laugh out loud
LMAO Laugh my ass off
ROFLMAO Rolling on the floor laughing my ass off.
AnswerID: 109262

Follow Up By: Swoosh - Monday, May 02, 2005 at 18:26

Monday, May 02, 2005 at 18:26
Thanks guys for the LOL meanings.
Swoosh
0
FollowupID: 365939

Reply By: Footloose - Monday, May 02, 2005 at 19:19

Monday, May 02, 2005 at 19:19
IMO In my opinion
IMHO In my humble opinion
ASAP As soon as possible
FYI For your information
et cetter rah et cetter rah et cetter rah
AnswerID: 109275

Reply By: GaryInOz (Vic) - Monday, May 02, 2005 at 19:47

Monday, May 02, 2005 at 19:47
BTW AFAIK IME RTFM, IOW DTRT EG. IAC IMHO FAQ WTG GG, OK?

GTG B4N, TTYL

Gary
AnswerID: 109282

Follow Up By: Truckster (Vic) - Tuesday, May 03, 2005 at 11:40

Tuesday, May 03, 2005 at 11:40
YMMV
DILLIGAF :P
0
FollowupID: 366036

Reply By: Member - Matt Mu (Perth-WA) - Tuesday, May 03, 2005 at 11:38

Tuesday, May 03, 2005 at 11:38
Haha I think by the thread hits, there alot out there that dont know a few of the common abbrev!!! lol

Ahh well, Swoosh the only silly question is the one you dont ask!! Now you and 250++++ others know what LOL (Laugh out Loud) means!

Hey in future, just grab any 10 YO walking past, Im sure they can fill you in!! lol

Matt.

AnswerID: 109426

Sponsored Links

Popular Products (14)