Does'nt Get Much better....!

Submitted: Sunday, Apr 20, 2008 at 22:18
ThreadID: 56836 Views:2061 Replies:8 FollowUps:2
This Thread has been Archived
G'day everyone, just a quick hi from us out near Niagra dam in WA. Got here this afternoon, set up camp, had a port or 3! , and watched the full moon come up. And good ol' Next G has even given us some service. Been sitting here by the fire, chatting and a few other travellers here as well, great part of the country.
We can't wait to get into the Kimberlies later. cheers Unc & Jodie
Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: Member - joc45 (WA) - Sunday, Apr 20, 2008 at 22:29

Sunday, Apr 20, 2008 at 22:29
Hi Uncle & Jodie,
Yep, nice spot. Did you get a shady spot below the dam beside the water?
Next try your luck catching some koonacs from the dam. Then lunch at the Grand hotel in Kookynie.
Gerry
AnswerID: 299538

Follow Up By: Member - Uncle (NSW) - Sunday, Apr 20, 2008 at 22:35

Sunday, Apr 20, 2008 at 22:35
Hi Gerry, all the good spots near the dam were taken, but we had a great view of the moon coming up from over on the lower camp area. Apparently it was pretty rowdy here last night though being the weekend!! Great tonight though. Took a look out at the Goongarrie station today as well, then back out to the hwy via Cometvale. Great drive.
0
FollowupID: 565732

Follow Up By: Member - joc45 (WA) - Sunday, Apr 20, 2008 at 23:32

Sunday, Apr 20, 2008 at 23:32
Don't forget to go out to Lake Ballard, west of Menzies to see the Gormley sculptures. Nice camping spot beside the lake - watch the sun set on the sculptures, the rise in the morning.
Don't try driving on the lake as some idiots have done!
Gerry
0
FollowupID: 565742

Reply By: dedabato (SA) - Sunday, Apr 20, 2008 at 23:00

Sunday, Apr 20, 2008 at 23:00
Good on ya Uncle.. Wish was with ya............. Enjoy it and may you find a fortune in your travels....( Just being there is a "Fortune")

"Goodbye tension - Hallo pension"
AnswerID: 299543

Reply By: Member - extfilm (NSW) - Sunday, Apr 20, 2008 at 23:01

Sunday, Apr 20, 2008 at 23:01
Hey Uncle......
I am so wishing I was out there right now........ In fact anywhere than here. I do have fond memories of that area......
Found my first bit around that area (1.5 ounce) 20 years ago.
Just heard good reports on the minelab 4500 that came out 2 weks ago and I am stinging to have a beer at kookynie..... lol
Have fun mate and safe travels
Peter
AnswerID: 299544

Reply By: Member - Roachie (SA) - Monday, Apr 21, 2008 at 08:13

Monday, Apr 21, 2008 at 08:13
Jeez mate,

I'm gunna have to stop reading your posts.....you're making me sooooooo envious!!!!! hahaha I'm just about to go and get ready to go to bloody WORK!!!!! DAMN!!!! hahaha

Good to see you're having a good time on my behalf.....

Cheers to the both of you....

Roachie
AnswerID: 299570

Reply By: Member - Davoe (Yalgoo) - Monday, Apr 21, 2008 at 09:02

Monday, Apr 21, 2008 at 09:02
go to the pub and ask for the mud map to hanging rock, split rock, balancing rock
AnswerID: 299582

Reply By: Member - vivien C (VIC) - Monday, Apr 21, 2008 at 09:07

Monday, Apr 21, 2008 at 09:07
Hello Uncle & Jodie,

It sounds fantastic and makes us wish we were out there too. Glad to hear all going well and wish you all the best.

Viv
AnswerID: 299584

Reply By: Member - Dunworkin (WA) - Monday, Apr 21, 2008 at 15:27

Monday, Apr 21, 2008 at 15:27
Hi Uncle & Jodie, yes that is a lovely spot, we were lucky enough to camp at the bottom camp ground when we were there but had no idea that there were Koonacs in the dam, would have had a try at catching some,(wouldn't have had much luck though but fun trying) haven't had any of those for years.
Glad that you are enjoying yourselves.

Cheers

D


Simba, our much missed baby.

Lifetime Member
My Profile  Send Message

AnswerID: 299640

Reply By: Member - Uncle (NSW) - Monday, Apr 21, 2008 at 22:46

Monday, Apr 21, 2008 at 22:46
Image Could Not Be FoundHi guys, thanks for the replies, wish a few of you were here to keep us company on the journey. Its a hard life ...but someone has to do it! lol. Its a great part of the country over here thats for sure.
AnswerID: 299740

Sponsored Links

Popular Products (14)