LOL

Submitted: Saturday, Nov 08, 2003 at 14:00
ThreadID: 8380 Views:1282 Replies:4 FollowUps:26
This Thread has been Archived
What the hell does lol or LOL mean. I see it everywhere but haven't got a clue.

Jim.
Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: Bonz (Vic) - Saturday, Nov 08, 2003 at 14:15

Saturday, Nov 08, 2003 at 14:15
Its an acroymn Jim . stands for Laugh Out Loud, and is used to indicate with mirth, joy, wideeyedopen incredulity of keyboarding users in a non visual environment. Often replaces the :) or :0) or ;) or ;0)

See also
ROFL = Rolling on the Floor Laughing
IMHO = In My Humble Opinion
BTW = By The Way
OTH = Over The Hill
GTG = Got to Go
GTGP = same as above but a more descritpive reason for leaving
BRB = Be right Back
TANSTAAFL = There Aint No Such Thing As A Free Lunch
WTF = Where's the Flour?
OK = Okay

OK GTG BTW TICLaterally Literal
Seriously Cerebral
AnswerID: 36607

Follow Up By: mrdesmo - Saturday, Nov 08, 2003 at 15:06

Saturday, Nov 08, 2003 at 15:06
Whats YMMV then?
0
FollowupID: 26432

Follow Up By: Member - Cocka - Saturday, Nov 08, 2003 at 15:24

Saturday, Nov 08, 2003 at 15:24
LOL : Can also be Lots of Love
IOK : I'm only Kidding

and my own creation -
SWMBO (said as "shwombo) : She Who Must Be Obeyed
Carpe Diem
0
FollowupID: 26434

Follow Up By: Bonz (Vic) - Saturday, Nov 08, 2003 at 16:01

Saturday, Nov 08, 2003 at 16:01
YMMV is Trucksters, it's Your Mileage May Vary, means you mite get different results, or SIL (Such Is Life)

also ROFLMAO and ROFLPMP. I've seen SWMBO before too.

What about GHLAY?

hahahaLaterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26435

Follow Up By: Member -BJ (Sydney) - Saturday, Nov 08, 2003 at 16:21

Saturday, Nov 08, 2003 at 16:21
Tcgofe( this could go on for ever )Regards Bob
Where to next
0
FollowupID: 26437

Follow Up By: Member- Rox - Saturday, Nov 08, 2003 at 16:40

Saturday, Nov 08, 2003 at 16:40
SIL is actualy Ned Kelly's saying b4 they hung him or convicted himHave 4WD will Explore
0
FollowupID: 26441

Follow Up By: Aston - Saturday, Nov 08, 2003 at 17:10

Saturday, Nov 08, 2003 at 17:10
LOL,

I must have grown up in a different era because my understanding of the acc: means "Like it Or Lump it !!!!!"

Cheers Aston
0
FollowupID: 26445

Follow Up By: JohnR - Monday, Nov 10, 2003 at 13:33

Monday, Nov 10, 2003 at 13:33
Must be the circles I mix in or my jokes as no one has

PMSL = Pi...d My Self Laughing

LOL not like that Aston

John
0
FollowupID: 26557

Reply By: ToyMotor - Saturday, Nov 08, 2003 at 17:22

Saturday, Nov 08, 2003 at 17:22
List & Chat Acronyms
AnswerID: 36614

Follow Up By: Bonz (Vic) - Saturday, Nov 08, 2003 at 21:27

Saturday, Nov 08, 2003 at 21:27
spoilsport hahahaha j/kLaterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26462

Reply By: Russell [Pajero] - Saturday, Nov 08, 2003 at 18:54

Saturday, Nov 08, 2003 at 18:54
can some body interpret WTF i saw the uvver day?

;-)

Russell
AnswerID: 36619

Follow Up By: diamond(bendigo) - Saturday, Nov 08, 2003 at 20:07

Saturday, Nov 08, 2003 at 20:07
i know
it was a bill for a 100000k service.
wtf is what i would have said toback by popular demand
:-)
0
FollowupID: 26453

Follow Up By: Bonz (Vic) - Saturday, Nov 08, 2003 at 21:00

Saturday, Nov 08, 2003 at 21:00
Just remembered another one....

LWLBAN = Look What Lyn's Bought Al Now

wtf is Water Thebleepsias isnt itLaterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26459

Follow Up By: diamond(bendigo) - Saturday, Nov 08, 2003 at 21:05

Saturday, Nov 08, 2003 at 21:05
and one more
lwldtb(look what lyn did to bonz)back by popular demand
:-)
0
FollowupID: 26460

Follow Up By: Bonz (Vic) - Saturday, Nov 08, 2003 at 21:20

Saturday, Nov 08, 2003 at 21:20
hahaha fuschias looks to have been bleeped out, and I didnt even utter an expletive.

what about:

SHIAT = Someone Here Imitated A TrucksterLaterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26461

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 09:34

Sunday, Nov 09, 2003 at 09:34
I'm an acronym....does that mean..."I've made it"...ahahhahahhaha...

HDIETOTA = How Do I Explain This One To Al....?

Lyn

PS - I bought him a Hi Lift....
nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26484

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 10:09

Sunday, Nov 09, 2003 at 10:09
Jim...

what DID I do to Bonz?nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26485

Follow Up By: diamond(bendigo) - Sunday, Nov 09, 2003 at 13:33

Sunday, Nov 09, 2003 at 13:33
ywkhfbc(you will kill him for being cheeky)back by popular demand
:-)
0
FollowupID: 26491

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 13:45

Sunday, Nov 09, 2003 at 13:45
INKAFBC! [I never kill anyone for being cheeky!]nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26494

Follow Up By: Member - Eskimo - Sunday, Nov 09, 2003 at 13:51

Sunday, Nov 09, 2003 at 13:51
iitywtmwybmadWow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26497

Follow Up By: diamond(bendigo) - Sunday, Nov 09, 2003 at 14:05

Sunday, Nov 09, 2003 at 14:05
is it the year when the mad wifes yell back men are diamonds
lol
iitywtmwybmadback by popular demand
:-)
0
FollowupID: 26498

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 14:08

Sunday, Nov 09, 2003 at 14:08
ROFLMFAO !!!!!!!nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26499

Follow Up By: diamond(bendigo) - Sunday, Nov 09, 2003 at 14:10

Sunday, Nov 09, 2003 at 14:10
lslisback by popular demand
:-)
0
FollowupID: 26501

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 14:50

Sunday, Nov 09, 2003 at 14:50
corfu = Come on Richard Fess Up

what does: iitywtmwybmad mean?
nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26502

Follow Up By: Member - Eskimo - Sunday, Nov 09, 2003 at 15:34

Sunday, Nov 09, 2003 at 15:34
if i tell you what this means will you buy me a drink...........

IITYWTMWYBMADWow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26503

Follow Up By: Member - Eskimo - Sunday, Nov 09, 2003 at 15:41

Sunday, Nov 09, 2003 at 15:41
i once had a tie with it on...
could get pie ied before the unsuspecting woke up hahahaWow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26504

Follow Up By: Member - Eskimo - Sunday, Nov 09, 2003 at 15:44

Sunday, Nov 09, 2003 at 15:44
diamond, did it have to be a particular year when the mad wife's yell'd back...if so someone forgot to tell mine which year it stopped!Wow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26505

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Sunday, Nov 09, 2003 at 15:50

Sunday, Nov 09, 2003 at 15:50
Richard...that deserves a drink..

cheers

Lynnemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26506

Reply By: Michael - Saturday, Nov 08, 2003 at 21:47

Saturday, Nov 08, 2003 at 21:47
Hey Jim It means............LAUGHING OUT LOUD, ITS THAT SIMPLE. regards Michael
AnswerID: 36635

Follow Up By: Member - Des Lexik(SA) - Monday, Nov 10, 2003 at 11:56

Monday, Nov 10, 2003 at 11:56
Why keep it simple when so little effort it can become bldy impossiblene cede malis
0
FollowupID: 26546

Sponsored Links

Popular Products (13)