Message for Mrs Al

Submitted: Wednesday, Nov 12, 2003 at 18:22
ThreadID: 8480 Views:1189 Replies:6 FollowUps:17
This Thread has been Archived
Hello Mrs Al,

Now you are doing it to me.....Mmmmmmmm...sounds awful :-)))

Tried to send you an email but it has been rejected....twice..looks like I am on your blocked senders list somehow. Pleaaaaae don't cut me off Ma...I'll be good from now on. Then again..it might only be another Bigpond stuff-up.
Cheers,
Willem

Always going somewhere
Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: diamond(bendigo) - Wednesday, Nov 12, 2003 at 19:11

Wednesday, Nov 12, 2003 at 19:11
gday willem.
see it dosnt pay to be nasty and call her names(cheeky bugga).
ma will black list you quicker than you can say im sorry about the old sheila joke ma.
back by popular demand
:-)
AnswerID: 37053

Follow Up By: Member - Eskimo - Wednesday, Nov 12, 2003 at 21:35

Wednesday, Nov 12, 2003 at 21:35
is she really an old shiela.....she told me she was 21Wow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26795

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 08:27

Thursday, Nov 13, 2003 at 08:27
Old Sheila..??....hahha...you guys!nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26841

Follow Up By: Bonz (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 18:31

Thursday, Nov 13, 2003 at 18:31
She's not really 21, she just looks it Laterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26935

Follow Up By: Member - Eskimo - Thursday, Nov 13, 2003 at 19:12

Thursday, Nov 13, 2003 at 19:12
Have'nt seen a photo so i cant comment but hey if you have and Mrs Al looks 21 then Mrs Al must be eh!

Er, does Mrs Al lie?????Wow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26939

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 19:38

Thursday, Nov 13, 2003 at 19:38
I don't lie Richard......

nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26945

Follow Up By: Member - Eskimo - Friday, Nov 14, 2003 at 07:00

Friday, Nov 14, 2003 at 07:00
what a coincidence, my wife keeps telling me that too!

I'm beginning to realise that i've never met a lady who has..... hehehe
Wow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26994

Reply By: Member - Jack - Wednesday, Nov 12, 2003 at 20:18

Wednesday, Nov 12, 2003 at 20:18
Willem:
Bigpond (Bigpong???) have been in real trouble over the last couple of days. It took me about 35 minutes for this forum page to load last night .. and I have Broadband. Email .. well, just forget about it. But it all seems to be working OK tonight. That is probably your problem.
JackNo trees were harmed in the making or sending of this message.
However a great number of electrons were terribly inconvenienced.
AnswerID: 37067

Reply By: Member - Des Lexik(SA) - Wednesday, Nov 12, 2003 at 23:14

Wednesday, Nov 12, 2003 at 23:14
Hi Willie,
I hate to be the bearer of bad news but she might have given you the flick. I heard that she was cooking up a storm in a curry pot tonight for someone who was trying to get in and cut out your lunch. lol
I wonder if Bonz will be around tomorrow.
I'll speak to you after you get home but I've got a deal coming up for you where you might get a free BBQ and a glass of Muscat.
37 here Friday and Sat. don't hurry home.ne cede malis
AnswerID: 37096

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 08:28

Thursday, Nov 13, 2003 at 08:28
sounding jealous to me Des....hahahha...

we had a very nice evening last night with Bonz....and I hope he made it home safe and sound....

nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26842

Follow Up By: Bonz (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 18:34

Thursday, Nov 13, 2003 at 18:34
Sure did make it home and sure was full of yummy curry, but WOW what ashed full of fun that Al has!...AND an XR8 ute and Lyn what a lucky guy!

And Willie if you send the email to me I can send it on..............Laterally Literal
Seriously Cerebral
0
FollowupID: 26936

Follow Up By: Willem - Thursday, Nov 13, 2003 at 23:16

Thursday, Nov 13, 2003 at 23:16
Yeah Des,
Looks like I'm off the birthday invite list. Will have to watch my P's n Q's to get back in favour again. Might have to do a bit of brown nosing.

That BBQ sounds interesting.

Doing a night drive on Saturday for the 1350km home. Cooler at night. Just have to keep a watch out fore skippies near Coober and Portagutta.

Cheers,
Willem

Always going somewhere
0
FollowupID: 26967

Reply By: Member - Toonfish - Wednesday, Nov 12, 2003 at 23:56

Wednesday, Nov 12, 2003 at 23:56
Hey Eskimo did mrs al say how many times she 's been 21??????
just kidding
im in trouble on Sunday now !!1999 NISSAN NAVARA DUALCAB
DIESEL 3.2 & SPRINGY CARLTON TOY
2 awestruck kids (dads driving!)
AnswerID: 37103

Follow Up By: Member - Eskimo - Thursday, Nov 13, 2003 at 08:04

Thursday, Nov 13, 2003 at 08:04
I think so but not sure how many times.... lost count after I ran out of fingers and toesWow! am I cute
If yer ain't fishing, Yer ain't livin
Richard
0
FollowupID: 26836

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 08:25

Thursday, Nov 13, 2003 at 08:25
hmmmmmmm...glad to see I provide some mirth to this forum....hahhaha...

cheeky buggasnemo me impune lacessit





0
FollowupID: 26840

Reply By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Thursday, Nov 13, 2003 at 08:26

Thursday, Nov 13, 2003 at 08:26
Hi Willie...

I wasn't doing anything to you...

I think it's a bigpond problem, I wouldn't put you on my blocked senders list...you're one of my favorite 'wee ones'....

lots of luv

Ma xxxnemo me impune lacessit





AnswerID: 37129

Follow Up By: Willem - Thursday, Nov 13, 2003 at 23:20

Thursday, Nov 13, 2003 at 23:20
Hmmmmmm...flirting with Bonz...no wonder I was getting the flick. Bigpond owned up to their boo-boo however so all is normal again....for the time being :-)))
Cheers,
Willem

Always going somewhere
0
FollowupID: 26970

Follow Up By: Wombat (Victoria) - Friday, Nov 14, 2003 at 10:53

Friday, Nov 14, 2003 at 10:53
Mrs Al - Flirting? . . . . . . . N E V E R!

Big Floosey"Live today as if there may be no tomorrow"

Wombat
0
FollowupID: 27006

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Friday, Nov 14, 2003 at 11:01

Friday, Nov 14, 2003 at 11:01
Who are you calling a Floosey?

nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 27008

Follow Up By: Wombat (Victoria) - Friday, Nov 14, 2003 at 11:25

Friday, Nov 14, 2003 at 11:25
You, ya trollop!"Live today as if there may be no tomorrow"

Wombat
0
FollowupID: 27014

Follow Up By: Member - Al & Mrs Al (Vic) - Friday, Nov 14, 2003 at 11:30

Friday, Nov 14, 2003 at 11:30
I preferred Floosey :(nemo me impune lacessit





0
FollowupID: 27016

Reply By: Member - Melissa - Thursday, Nov 13, 2003 at 12:05

Thursday, Nov 13, 2003 at 12:05
Willem,

Definitely ANOTHER Bigpond problem. The sent an email out to users this morning apologising for the latest stuff-up. Too late to save my business though...I found another ISP provider and I'm outa there!

:o) MelissaPetrol 4.5L GU Patrol &
Camprite TL8 offroad camper
http://www.users.bigpond.com/flatdog
AnswerID: 37156

Follow Up By: Willem - Thursday, Nov 13, 2003 at 23:10

Thursday, Nov 13, 2003 at 23:10
Hi Melissa,
Yep, I got the apology as well. One would think that with a million customers Bigpond would get things right. I am looking for another ISP.
Cheers,
Willem

Always going somewhere
0
FollowupID: 26964

Sponsored Links

Popular Products (13)