Dried arrangement broke a draw in the caravan.

Submitted: Thursday, Jan 03, 2013 at 12:32
ThreadID: 99762 Views:1985 Replies:2 FollowUps:4
This Thread has been Archived
Well that's my story and I'm sticking to it......Nah the corrugations on the road to our block of land near Quirindi did the job.

It's a 12' Jayco and the plastic piece that slides onto the back of the runner and another plastic piece with three slots, the centre one has teeth to allow the
plastic piece that fits to the back of the runner to be adjusted up or down.

These two pictures tell the story. It's a HAFELE runner and I can't find it on their site.

Bugger it won't insert, whats a URL?,or some help getting the photos from computer to here.

Back Expand Un-Read 0 Moderator

Reply By: Member - Boo Boo (NSW) - Thursday, Jan 03, 2013 at 12:36

Thursday, Jan 03, 2013 at 12:36
Hmmmmm,,,,, it seems I managed to get the photos across but the cart is before the horse. LOL

AnswerID: 501519

Follow Up By: Notso - Thursday, Jan 03, 2013 at 13:58

Thursday, Jan 03, 2013 at 13:58
Tell your missus to store her rock collection somewhere else!
0
FollowupID: 777706

Reply By: pop2jocem - Thursday, Jan 03, 2013 at 19:15

Thursday, Jan 03, 2013 at 19:15
This "dried arrangement" of whom you speak. I am assuming someone put a verrrry heavy but somewhat desiccated floral arrangement in one of your draws.

(;-)))))


Cheers
Pop
AnswerID: 501568

Follow Up By: Axle - Thursday, Jan 03, 2013 at 21:15

Thursday, Jan 03, 2013 at 21:15
Lol Pop!, I can see this "dried Arrangement" Breaking a JAW!, before to long...Hahahaha.

Cheers Axle
0
FollowupID: 777760

Follow Up By: pop2jocem - Friday, Jan 04, 2013 at 10:24

Friday, Jan 04, 2013 at 10:24
Hi Axle,

Yeah, as I think I may have mentioned before, if he keeps this up Boo Boo is going to become Boo Hoo...hehehe

Cheers
Pop
0
FollowupID: 777793

Follow Up By: Member - Boo Boo (NSW) - Friday, Jan 04, 2013 at 20:03

Friday, Jan 04, 2013 at 20:03
Axle and Pop

I can run a lot faster than her. LOL

If you can tell me where I can get this runner and plastic bits I'll be back in the good book.

0
FollowupID: 777861

Sponsored Links

Popular Products (13)